10 jaar IK Organiseer Personal Organizing - vier je successen

Beste Bezoeker

Ballon Iko 10 jaarVaak hoor ik mijn cliënten mopperen omdat ‘zó veel ze niet gelukt is’. Dat is jammer, want daarmee bagatelliseren ze wat zij wél voor elkaar kregen. Ook ik baal weleens als een ‘geweldig plan’ toch flopt. :-) Dat IK Organiseer Personal Organizing komende maand 10 jaar bestaat, zie ik echter als een bevestiging van de successen die ik boekte. Daar sta ik in deze inspiratiemail graag even bij stil. Mij deed het erg goed om het op te schrijven. Zie hieronder. Misschien is het voor jou ook een idee om je successen eens op een rijtje te zetten. Het zijn er meer dan je denkt. Om mijn jubileum met jullie te vieren, geef ik tot slot graag wat jubileumcadeautjes weg.

10 jaar IK Organiseer in termen van succes

  • Als zelfstandig professional kon ik me behoorlijk ontwikkelen: ik volgde de Utrechtse Ondernemers Academie – ik haalde een aantal psychologiemodules – ik sleepte het predicaat Master Register Professional Organizers in de wacht en ik rondde met succes de post-hbo-opleiding Senior Professional Organizer af.
  • Als organizer bouwde ik heel wat ervaringsuren op. Ik begeleidde 183 cliënten en had daarmee jaarlijks meer dan 400 face-to-face-contacturen. Die varieerden van korte interventies, bijvoorbeeld om valkuilen inzichtelijk te krijgen, tot structurele coaching van één of meerdere keren per jaar. 
  • Ik was mede-oprichter en -vormgever van het Repair Café Stichtse Vecht, het ZZP-platform Stichtse Vecht en de Stichting Inzameldoelen. 
  • 1863 mensen meldden zich aan voor mijn inspiratiemails, waarvan dit de 72ste is. Bijna wekelijks plaatste ik een berichtje op mijn Facebookpagina. 100 deelnemers deden afgelopen winter mee aan de Opmaakmaanden en ik verstuurde bijna 6000 tweets.  

Al deze ervaring leidde kortgeleden tot een nieuw inzicht: ik ben niet langer een specialist in terugvindbaar opbergen. Een betere uitleg van wat ik doe is: ik help bij keuzes maken rondom spullen en tijd.  

En ja, ik heb ook nog heel veel plannen. Zoals het afronden van mijn post-hbo-opleiding tot mantelzorgmakelaar, het samenbrengen van mensen die kleding willen verhippen waardoor die weer gedragen wordt, het opzetten van een onlineprogramma voor het ordenen van foto’s en het begeleiden van pubers bij het plannen van hun huiswerk. 

Ik hoop dat ik jou met mijn nieuwsbrieven heb kunnen inspireren. En dat ook jij met enige trots kan terugkijken op goed gemaakte keuzes rondom spullen en tijd. 

Om mijn jubileum met jou te vieren, bied ik je graag een cadeautje aan:
•    4 uur organizing voor de prijs van 3 uur (uitvoering in de maanden juli en augustus)
•    10% korting op één van de organizemodules (uitvoering in de maanden juli en augustus)
•    gratis deelname aan de foto's-ordenen-motivatie-weken die op 1 september van start gaan.

Heb je belangstelling voor één van deze aanbiedingen, mail me dan vóór 7 juli met een korte toelichting. 

Met vriendelijke groet, 
Ingeborg Koot

www.IKorganiseer.nl
info@ikorganiseer.nl

Heb je vragen/opmerkingen over deze mail? Of suggesties voor een volgende inspiratiemail? Stuur dan een mail naar info@ikorganiseer.nl