Administratie ordenen

Administratie is niet echt je hobby. Dus stapelen de papieren zich op, op je keukentafel of bureau. Daarnaast heb je ook nog een mailbox vol met zaken waaraan je aandacht moet besteden. En je archief kan wel een opruimbeurt gebruiken. Je bewaart van alles, eigenlijk teveel en op onlogische plekken. Al met al creëert het een onrustig gevoel.

Samen brieven, documenten en mails ordenen

Ik help je jouw administratie te ordenen. Samen gaan we door (een deel van) je papieren. Jij beslist: wat wil je bewaren, wat kan weg? Is er een actie noodzakelijk? Zo ja: wanneer moet je het uitvoeren? Of wil je het archiveren? Zo ja: waar dan? Wij maken een plan van aanpak dat bij jou past.

Met een geordende administratie win je tijd, voel je je rustig én leef je duurzamer

Na het ordenen heb je een maatwerkoplossing voor jouw papieren en mails. Je weet voortaan waar je ze moet laten, zodat je ze ook weer snel terug vindt. En je leert hoeveel tijd je moet inplannen voor onderhoud. Zo win je tijd, voorkom je boetes en verminder je de hoeveelheid papieren, mails en documenten. Je hoeft nooit meer aan te hikken tegen je administratie. Daarbij bespaar je energie als je minder mails en documenten in de cloud bewaart (Reduce). Ook bespaar je papier als je onnodige nieuwsbrieven stopzet (Refuse).

Nog een praktisch voordeel: ik ben opgeleid tot budgetcoach.

Planning maken
Begeleiding
Foto’s ordenen
Woonruimte ordenen
Verhuis/verkoop voorbereiding
Mantelzorgmakelaar
Timemanagement
qoute-links

‘Door fysieke klachten en daardoor vermoeidheid kom ik niet aan grotere projecten toe, zoals het reorganiseren en opruimen van de administratie. Ingeborg weet mijn hulpvraag te vertalen naar een praktische aanpak, waarbij ze mijn persoonlijke grenzen respecteert.’