Timemanagement

Of je nu zelfstandige bent of in loondienst werkt, het effectief omgaan met mails en agenda is niet altijd makkelijk. Je werkt gepassioneerd aan datgene waar je goed in bent. En snel reageren op mailtjes hoort, volgens jou, bij goede service verlenen. Maar welk effect heeft dat op het andere werk dat je wilt doen? Kom je wel toe aan de klussen die langduriger aandacht en focus vergen? En hoe goed zorg je voor jezelf? Stop je wel eens met mails lezen of blijf je, ook thuis, altijd ‘aan’ staan?

Betere tijdsplanning voor meer effectiviteit en meer rust

Samen bekijken we de manier waarop je met je agenda, planning en mails omgaat. Ik leer je daar op een andere manier mee om te gaan, zodat de juiste taken de juiste prioriteit krijgen. Samen bedenken we methodes hoe jij het best je planning kunt organiseren. Een betere planning leidt tot meer rust en ontspanning en daardoor tot verhoogde effectiviteit.

qoute-links

‘Ingeborg heeft een aantal van mijn collega’s op hun werkplek begeleid inzake werkorganisatie en timemanagement. Ze heeft dit op een positieve, integere en prettige manier gedaan. De collega’s kregen praktische tips en creatieve “eye-openers” waarmee ze direct uit de voeten konden en waardoor ze succesvoller werden in hun werk. De aanpak van Ingeborg is in een werkomgeving net zo waardevol en effectief als thuis!’