Timemanagement

Of je nu zelfstandige bent of in loondienst werkt, het effectief omgaan met mails en agenda is niet altijd makkelijk. Je werkt gepassioneerd aan datgene waar je goed in bent. En snel reageren op mailtjes hoort, volgens jou, bij goede service verlenen. Maar welk effect heeft dat op het andere werk dat je wilt doen? Kom je wel toe aan de klussen die langduriger aandacht en focus vergen? Hoe goed zorg je voor jezelf? Stop je wel eens met mails lezen of blijf je, ook thuis, altijd ‘aan’ staan? En koop je geregeld snel maar wat boodschappen zónder vooraf je koelkast, vriezer en trapkast te checken op restjes en voorraad?

Betere tijdsplanning voor meer effectiviteit, meer rust en een duurzamer leven

Samen bekijken we de manier waarop je met je agenda, planning en mails omgaat. Ik leer je daar op een andere manier mee om te gaan, zodat de juiste taken de juiste prioriteit krijgen. Samen bedenken we methodes hoe jij het best je planning kunt organiseren. Een betere planning leidt tot meer rust en ontspanning en daardoor tot verhoogde effectiviteit. Ook draagt het bij aan een duurzamer leven. Want je doet minder overbodige aankopen (Reduce) en hoeft minder weg te gooien omdat je restjes nog verwerkt in een maaltijd (Reuse). Ook het inplannen van een bezoekje aan bijvoorbeeld een Repaircafé om je kapotte te herstellen (Repair) draagt bij aan duurzamer leven.

Administratie
Planning maken
Begeleiding
Foto’s ordenen
Woonruimte ordenen
Verhuis/verkoop voorbereiding
Mantelzorgmakelaar
qoute-links

‘Ingeborg heeft een aantal van mijn collega’s op hun werkplek begeleid inzake werkorganisatie en timemanagement. Ze heeft dit op een positieve, integere en prettige manier gedaan. De collega’s kregen praktische tips en creatieve “eye-openers” waarmee ze direct uit de voeten konden en waardoor ze succesvoller werden in hun werk. De aanpak van Ingeborg is in een werkomgeving net zo waardevol en effectief als thuis!’